Na UW działamy od października 2010 roku. Zajmujemy się badaniem gier i zabaw w kontekście ich potencjału edukacyjnego, zapoznajemy się z formami ludycznymi (np. grami planszowymi, miejskimi, RPG i LARP'ami, historią zabawek), realizujemy także własne projekty.


I. Postanowienia ogólne
  1. Gra miejska Palma, zwana dalej Grą, odbędzie się w dniu 6 maja 2011 roku od godziny 12:00 do 16:30 na terenie Kampusu Głównego Uniwersytetu Warszawskiego i jego okolic.
  2. Za organizację Gry odpowiedzialne jest Koło Naukowe LUDUS, zwane dalej Organizatorem. Współorganizatorami są: ZSS UW, Naukowe Koło Fotografii Społecznej oraz Studenckie Koło Naukowe Historyków UW.
  3. W grze biorą udział Drużyny składające się z 3 osób, zwanych dalej Graczami.
  4. Udział w grze jest bezpłatny.
II. Gracze
  1. Graczem może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, jest studentem Uniwersytetu
  2. Przystąpienie do Gry odbywa się w momencie odebrania od Organizatorów Kart Gry. Gracz przystępując do Gry zgadza się na warunki przedstawione w niniejszym Regulaminie i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  3. Gracz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych oraz wizerunku.
  4. Gracz przystępując do Gry bierze za siebie pełną odpowiedzialność prawno-cywilną na cały czas trwania Gry. Odpowiedzialność obejmuje przede wszystkim szkody poniesione przez Gracza, a także szkody wyrządzone innym uczestnikom Gry.
  5. Graczy obowiązują zasady wzajemnego poszanowania i tolerancji.
  6. Zabrania się udziału w grze osobom pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających.
  7. Gra toczy się w normalnym ruchu miejskim i Gracze są zobowiązani do zachowania szczególnej ostrożności.
III. III. Rejestracja w Grze
  1. Rejestracji w Grze dokonuje się poprzez wysłanie e-maila zgłoszeniowego na adres ludus.uw@gmail.com zawierający imiona i nazwiska Graczy oraz nazwę wydziału, który reprezentują.
  2. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 28 kwietnia 2011 lub do wyczerpania łącznego limitu 20 Drużyn. Pierwszeństwo mają Drużyny, które jako pierwsze zgłoszą się z danego wydziału.
  3. Każda Drużyna musi składać się z trzech Graczy
  4. Rejestracja Drużyny jest niezbędnym warunkiem udziału w Grze.
  5. Zarejestrowani Gracze muszą stawić się w punkcie Startu Gry najpóźniej o godzinie 11:30. Strefa Startu znajduje się przy bramie głównej UW.
  6. Niezgłoszenie się na Start Gry jest traktowane równoważnie z rezygnacją z udziału w Grze.
IV. Zasady Gry
  1. Celem Graczy jest zdobycie jak najwyższej sumy punktów oraz wypełnienie zadań na co najmniej 4 stanowiskach (w tym na stanowisku Obrona).
  2. Punkty przyznawane są za wykonanie zadań na poszczególnych stanowiskach, poprawne odpowiedzi w Karcie Gry oraz mogą być odejmowane jeśli Gracz zostanie zidentyfikowany na zdjęciu wykonanym przez Organizatorów.
  3. Elementem identyfikującym Gracza jest otrzymana koszulka oznaczona numerem - podczas Gry uczestnicy są zobowiązani do jej noszenia. Wyznaczeni Organizatorzy będą próbowali sfotografować numer znajdujący się na plecach Gracza.
  4. Kolejność wykonywania zadań jest dowolna, jednakże zakończenie gry następuje po wykonaniu zadania na stanowisku „Obrona”, po przystąpieniu do niego niemożliwe jest zdobywanie dalszych punktów. Warunkiem przystąpienia do „Obrony” jest uprzednie złożenie Karty Gry na stanowisku „Dziekanat”.
  5. Osobami uprawnionymi do nanoszenia zmian na Karcie Gry są członkowie danej Drużyny.
  6. Brak Karty Gry eliminuje Drużynę z Gry.
  7. Drużyna może posiadać tylko i wyłącznie jedną Kartę Gry.
  8. Przed rozpoczęciem Gry Gracze otrzymają wszelkie informacje niezbędne do udziału w Grze.
  9. Podczas gry dozwolone jest używanie sprzętów elektronicznych (w szczególności telefonów komórkowych i aparatów fotograficznych) z zastrzeżeniem, że nie mogą one być źródłem zdobywania informacji.
  10. Organizatorzy mają prawo wyeliminować Gracza z Gry za złamanie regulaminu.
V. Nagrody
  1. Do otrzymania nagród uprawnione są 3 Drużyny, które zakończą grę z największą sumą punktów. W przypadku remisu decyduje kolejność zakończenia gry.
  2. Ogłoszenie wyników Gry odbędzie się na Scenie Głównej po zakończeniu Gry.
  3. Nagroda Główna za zwycięstwo w Grze to Palma Zwycięstwa, zestaw gier planszowych oraz upominki.
  4. Druga i trzecia drużyna otrzyma zestaw gier karcianych oraz upominki.
VI. Organizatorzy
  1. Osobami uprawnionymi do przyznawania punktów za wykonane zadanie są Organizatorzy.
  2. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody poniesione przez Graczy podczas trwania Gry.
  3. Organizatorzy nie są stroną między Graczami, a osobami trzecimi, których dobra mogą być naruszone przez Grę.
  4. Zadaniem Organizatorów jest rozstrzyganie wszelkich kwestii związanych z przebiegiem Gry oraz przestrzeganiem Zasad oraz Regulaminu Gry.
  5. Decyzje Organizatorów są nieodwołalne i nie podlegają weryfikacji.
  6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do przerwania Gry w dowolnym momencie.
  7. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany liczby Drużyn.
VII. Postanowienia końcowe
  1. Niniejszy regulamin obowiązuje na czas trwania Gry.
  2. Aktualny Regulamin znajduje się na stronie Koła Naukowego LUDUS: http://ludusuw.blogspot.com/. Wszystkie ewentualne zmiany w Regulaminie będą ogłaszane na niniejszej stronie internetowej.
  3. Gra ma charakter Konkursu, który nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004, Nr. 4, poz 27 z późniejszymi zmianami).
  4. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia istotnych zdarzeń mających wpływ na organizację konkursu.